Ogłoszenie

Spis itemów dla każdej profesji nadal jest tworzony ! Obecnie posiadamy spis dla Maga (broń pomocnicza i płaszcze).

#1 2010-07-30 11:01:26

Qrikac

Administrator

Zarejestrowany: 2010-07-29
Posty: 34
Punktów :   

Questy Podgrodzie Nithal

1. Spełnij kaprys córki rybaka z Podgrodzia Nithal (2 lvl) - zdobądź królicze udo dla córki rybaka. Następnie mamy je upiec na pobliskim ognisku [10 minut] – 6 expa 10 PH [da wskazówkę co do ryb – około 12]

2. Uratuj przyjaźń młodzieży z Podgrodzia Nithal (11 lvl) [quest się zaczyna w domku młynarza koło wiatraka - synek jest na pietrze] przynieś dwie niezapominajki dla syna młynarza. Zanieś kwiaty córce rybaka wróć z wiadomością do syna młynarza. Zabij wszystkie myszy (5 sztuk) w młynie – 786 expa 7 PH i 3 babeczki z kremem [jak nie poprosimy o nagrodę – leczą 40hp]

3. Pozbądź się groźnych koboldów Zleca gospodarz Jan (53 lvl) – należy wcześniej ukończyć trening w akademii! – zlecenie opiewa na zabicie: Kobold nożownik (0/10), Kobold (0/20), Kobold łucznik (0/25) – potem idziemy do pastucha Kampila (w Podgrodziu) dostaniemy flet – od młynarza Antka (również ta lokacja) książkę – i idziemy wybijać koboldy – potem do Antka (dostaniemy chleb leczący 200hp i 2,5k złota) i Kampila (da lapis lazuli warty 750 złota) a od Jana: 52,5k expa, 10k złota i rękawice na 53 dla wszystkich [Ac 52, acm 35, SA 21%, unik 5]

4. Udowodnij rybakowi, że wiesz, jak łowić ryby (62 lvl) - Udaj się do drwala Grotka (Podgrodzie) i poproś go o kij na wędkę – da za 30 złota – nić powinien dać ci Brok [krawiec w Nithal] – ale nie da lecz wysyła do Rumki [Nithal] – jak jej zapłacimy to dostaniemy 1 PH – haczyki kup u Griszy (Podgrodzie, za 50 złota) i do Almunda – złoży wędkę i idziemy łowić – [łowimy 12 ryb po 4: sandacze, sumy i pstrągi – po sprzedaniu dwunastej rybki wybieramy tekst „myślę, że złowiłem już wystarczającą ilość ryb” – dostaniemy wtedy naszyjnik dodatkowo] – 47,6 k expa i naszyjnik prawdziwego rybaka na 62 lvl dla All [Ac i acm po 36, All cechy +24, SA 24%, życie +355, unik +6]

5. Legenda o diamentowym smoku (70 lvl) – początek u Starca Hokliklota - przeszukaj jaskinie i odnajdź cztery kawałki mapy - lecimy do Torneg (mapka jest w jedynej tu jaskini) - w Dolinie Rozbójników w Siedlisku Nietoperzy znajdziemy drugą część - trzeci kawałek w Zachodnich Rozdrożach (Pieczara Wiatru) - ostatnia część jest na najniższym poziomie jaskini w Wichrowych Szczytach <tu mapka się nie respi na ziemi, ale jest na skalnej półce – wspinamy się na palce> - zebrałeś cztery części mapy, odnajdź osobę, która będzie w stanie je połączyć – udajemy się do Tuzmer do właściciela sklepiku „Najdokładniejsze mapy Margonem!” <mapę bez lęku możemy oddać> - odszukaj alchemika, który uwarzy klej – również w Tuzmer [sklepik „Mikstury i dekoty”] - odnajdź składniki potrzebne do wytworzenia kleju do pergaminu:"Musiałbyś mi przynieść: jajo czerwia <wypada z czerwia królewskiego>, wędzoną rybę <sprzedawca Semren, Podgrodzie Nithal>, wodę z rzeki, najlepiej takiej, która ma rwący nurt" <również w Podgrodziu – z wodopoju w drodze do Młyna] – wracamy do alchemika Seridiusza i czekamy na uwarzenie kleju – z klejem wracamy do Erkora – za 20k dostajemy mapkę całą [klejenie troszkę trwa] - "Masz już upragnioną mapę, ale nie znasz terenu, który przedstawia. Inskrypcje na niej są w dziwnie szeleszczącym języku" - odwiedzamy Walasara w Mythar - pokaż mapę Presztrekowi, bo Walasar nie potrafi lub nie chce ci pomóc - opowiedz Krassowi o wynalazku, jaki widziałeś - zdobądź dla szklarza 2 cyrkony (np. harpie, mumie) i sztabkę miękkiego metalu, by wykonać okulary (dostaniemy ją za 5 złota od Pijanego Górnika z Werbin) - poczekaj, aż Krass wykona okulary - zanieś gotowe okulary z cyrkonów Presztrekowi - rozwiąż zagadkę zawartą w inskrypcjach: "Tam gdzie ziemi serce bije, tam się smoczy skarb odkryje" – udajemy się do jednego z 4 żywiołów - "Żywioł Ziemi nie pomógł rozwiązać zagadki. Co teraz?" [ale wspomina o mieście krasnoludów – no to udajemy się tam ochoczo] – Starzec Merakli wysyła nas do Presztreka, zdaje się, że nie powiedział całej prawdy - idź do Saprasa (też w Mythar) - strażnika tajemnic - Sapras poddaje cię próbie - odnajdź hamadriadę i dowiedz się, jak uratować drzewa – Głuchy Las (prawy górny róg mapki - Rozmowa z Hamadriadą wymaga odpowiedniej ilości PH) - Elisheva wysyła cię na poszukiwania zaklętego strumienia [Żywioł Wody w Dolinie Yss] - zdobądź odpowiednie szklane naczynie na wodę z zaklętego strumienia [potrzebujemy pustej karafki z Nithal – do kupienia u Hektora z Gildi Kupców] - wróć z zaklętą wodą do Saprasa - wlej wodę do studni w Mythar [tu jedynie powiem, że nie należy się spieszyć] - wróć do Saprasa, który zaprowadzi cię do Serca Ziemi – odpowiadamy na zagadkę Sfinksa [dosyć łatwa] – szukamy strumienia [na mapce jest też kufer i skrzynia, do wyciągnięcia: mięsko, talerz, jaPKo, kufel, kapelusz, woreczek z zielem lub fajka <dla cierpliwych wszystko>] a w nim uważnie wypatrujemy unikatowego, bo diamentowego, jaja smoka - odnalazłeś jajo diamentowego smoka. Wróć do Saprasa [druga zagadka - trudniejsza ale też dacie radę] - odnajdź starca, który opowie ci o smokach [Druid Myszor z Werbin – zabierze korek] - wróć do Sfinksa i opowiedz mu zakończenie historii - wyjmij swoją nagrodę z arki w Komnacie Tajemnic - i wracamy do Mythar - dostaniemy około 180k expa i Jedyny Pierścień[pozwoli on nam zrobić zakupy u hobbita Hildegrima (piwnica domku Piwocji w Tuzmer - itemy na 70 lvl i żarełko – wszystko wiąże po kupieniu) - ewentualnie zakładamy go uzyskując niewidzialność na 360 sekund <około dwudziestu użyć>] oraz mamy szansę dostać legendarny, neutralny Palantir o wartości 1 mln (o ile nie klikaliśmy zbyt pospiesznie)

6. Noc długich noży (79 lvl) - początek u Paladyna Glauka (jest nad bazarkiem, po drodze do młyna) - porozmawiaj z chłopcem Siudkiem (jest tuż obok) – rozmawiamy z nim dość ostrożnie, gdy go zdenerwujemy przyjdzie nam bowiem czekać 7 minut – potrzebną do rozmowy babeczkę z kremem kupimy u piekarki Laurynki stojącej na poniższym bazaru - przekaż Glaukowi, czego dowiedziałeś się od chłopca - poszukaj karczm w dzielnicy portowej miasta Tuzmer, [wejście do karczmy nad statkiem „Karvecja” - „Tawerna pod Bosmańskim Biczem”] zapewne morderstwo nie uszło uwagi barmana – podczas rozmowy.. na piętro uciekła dziwna dziewczyna. Złap ją! – chwilę rozmawiamy i wychodząc przez okno wchodzimy.. w noc - poszukaj znajomego Aevii – Walensa, po rozmowie z nim porozmawiaj z ranną Aevią – zdobądź klucz do domu matki Lilii – ciut naciskamy na Trumniarza stojącego obok domku Lilli i ofiarowuje nam klucz – zbadaj wnętrze domu – badając świętą księgę natrafiamy na wskazówkę, gdzie szukać kolejnego klucza – w następnym pomieszczeniu rozmawiamy z Hermanem i.. trafiamy do piwnicy – rozmawiamy z Alicją Pończoszanką i badamy mysią dziurę. Może jest coś ciekawego w środku? – hmm myszy kim je przestraszyć? A no jasne! Z taką wiedzą bez problemów otrzymujemy sygnet z czaszką – wracamy do Alicji która zwraca naszą uwagę na stojący obok posąg.. – w katakumbach szukamy przywódcy Długich Noży – czytając listę osób pomordowanych przez Gothara trafiamy do Siunieka – ofiarowuje on nam „przepis na lekarstwo od bólu zębów” i pomaga zejść na dół – rozmawiamy z Ginerionem i dostajemy zlecenie - zabij akolitów Gineriona i weź od nich skradziony Amulet Sił Magicznych – mamy więc wybór:
= zabicie Akolity - ?k expa, ?k złota i mikstura Thsar Kharon [unikatowa – ulecza 80k punktów życia]
= zabicie Gineriona [wówczas od Akolity dostaniemy amulet i wskazówki jak tego dokonać] porozmawiaj z Ginerionem – wyzywamy go na pojedynek - porozmawiaj z lekarzem [w Izbie chorych do której nas przeniesie] – doktor Limfecjusz zabierze nam amulet, klucze oraz „bolący przepis” - udaj się do Glauka. Na pewno ma dla ciebie nagrodę – 203k expa, 250 PH oraz mikstura Płomienny Żal [heroik - ulecza w sumie 120k punktów życia] i Pończochy Lilii [unikatowe – o wartości 500k]
Ps. Sandariel: gdyby ktoś się wyteleportował, w trakcie questu, poza "nocne" mapki to wtedy należy udać się do portu Tuzmer do tawerny pod "Bosmańskim Biczem" i raz jeszcze zagadać do Spłoszonej Dziewki. Jest wtedy nieco inny dialog, ale ona teleportuje z powrotem do nocnego portu. Tyle, że wtedy czasem postęp questa zostaje cofnięty i trzeba powtórzyć niektóre etapy

7. Historia miłosna z Podgrodzia Nithal – Semren i Laurynka (84 lvl) nazrywaj kwiatki na bukiet: 7 róż, kwiat gargulca, gałąź rosum – zrobi nam bukiet idziemy wręczyć – dostaniemy ciacho i do typa – i do niej – 3 próby: Zabij: Próba męstwa [zabij Berog Astron (0/1)], Poddaj Semrena próbie znajomości poezji, Poddaj Semrena próbie inteligencji i charakteru – 47,6k expa i ginie a my mamy chustkę [jeśli odpowiemy poprawnie w próbie poezji to Semeren nie umiera - ale ja tego nie sprawdzałem i nie wiem czy druga część questa będzie wtedy aktywna]

== Historia miłosna z Podgrodzia Nithal, cz. II - Przywróć Semrena do życia - [zaczynamy u Laurynki - od razu można jak zakochany zginie] zasięgnij wiedzy druida. Szukaj go na Bagnach Chojraków – bierze chustkę – zdobądź smoczą krew od przemytnika Irwina z Nithal – spełnij jego warunki [zdobądź 5 skór ognistej salamandry i 10.000 złota] pokaż smoczą krew Ardalowi – znajdź aptekarza w Nithal [szyld "Apteka"] – przynieś cytrynę i sól Andronikusowi [ma je Rózia, Podgrodzie Nithal] – teraz porozmawiaj z Arialem [bagna] – zrób zastrzyk Semrenowi [wypadnie sztylet] – opowiedz Ardalowi o wpływie zastrzyku na Semrena – odnajdź wybitnego wynalazcę [który odbuduje serce] – to Gloik w Nithal [przepyta z budowy serca – odpowiedzi tu nie będzie] – daj Gloikowi dzień czasu na skonstruowanie mechanicznego serca – osadź mechaniczne serce w klatce piersiowej Semrena – niewiele to dało teraz porozmawiaj z Ardalem – wymyśl, jak wrócić duszę Semrenowi – rozmawiamy z Laurynką i da nam łzy – 50 PH, 190k expa i naszyjnik – na 85 lvl dla wszystkich

8. Pogódź ze sobą skłócone wiedźmy (114 lvl) - początek u Wiedźmy Edny - porozmawiaj z wiedźmą Hoskarią o konflikcie [jest w Wiosce Rybackiej] - powiedz Ednie, że Hoskaria jest skłonna do zgody - zaczekaj, aż Edna wróci ze spotkania z Hoskarią - udaj się do Amry [Werbin] z wizytą [i żabim udkiem] - poinformuj Ednę, że Amra jest gotowa się z nią spotkać - zaczekaj, aż Edna wróci ze spotkania z Amrą – pora na intrygę czysto kobiecą - zanieś prezent Hoskarii i poinformuj ją o miejscu i godzinie spotkania - wróć do Edny i przekaż jej, że Hoskaria połknęła haczyk - zanieś prezent Amrze i poinformuj ją o miejscu i godzinie spotkania - powiedz Ednie, że również Amra zapowiedziała swoje przybycie na spotkanie - zaczekaj na wynik głównego spotkania pojednawczego – teraz należy oczyścić Komnatę Mrocznych Obrzędów [zostaniemy tam przeniesieni] - zabij: Volmat Zielony (0/15) - przekaż Ednie, że oczyściłeś jaskinię z plugastwa – 358,5k expa, 250k złota, 48 PH oraz: garść klejnotów [złoto +10763], ogniste kryształy [złoto +16471] i Kapelusz wiedźmy [unikat na 114 lvl dla wszystkich – pancerz 162, cios krytyczny +5%, wszystkie cechy +37, SA 65%, życie +305]
Ps. Ilość złota może się ciut różnić


Margonem jest Świetną Grą !!!

Offline

 

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
Dołącz do zadowolonych Klientów zaproszenia zamawiałem tutaj kierowca uber praca warszawa zaręczyny w spa Ciechocinek