Qrikac - 2010-07-30 09:29:09

Stary Remiusz: Wilkołaki to ciekawe stworzenia, od czasu kiedy już nie podróżuje badam właściwości ich ciała. Jeśli miałbyś dla mnie serce wilkołaka chętnie je od ciebie odkupie za 1500 złota. Jeśli chcesz, mogę też ulepszyć twoją broń. Najlepszy do tego będzie duży topór dwuręczny, Aberyt takie wykuwa. Przynieś mi taki, razem z sercem wilkołaka i 10.000 złota, to wzmocnię go (Wilkołak jest w jaskini, 41 lvl Przedmieścia Karka-Han) – expa się nie dostaje!

Odnajdź zaginionego dygnitarza (48lvl) czyli Biuletyn
„Dla tego, który odnajdzie porwanego dygnitarza Euklidiana z terenów pod wulkanem Debaster otrzyma wysoką nagrodę. Podpisano: Burmistrz Karka-han” – idź do burmistrza Karka-han (dom Hergata - jest on na p.1) – teraz idziemy do Nufrexa (domek również w K-h) – i udaj się na spytki do groty w Eder (Grota Złoczyńców ostatni poziom – Herszt) – teraz do Hergata w K-h – Wieszczka Sara w Torneg (pobiera 1,5k złota) – wracamy do Nufrexa w K-h – i trafiamy do Przedsionka Śmierci [jako nieprzytomni] – rozmawiamy z Duchem Wojownika i jeśli kontynuujemy misję [wtedy nas uleczy] trafiamy do piwnicy Nufrexa – po walce z pluskwiakami [47 lvl] i bandytami [może lecieć z nich złoto, nie zrespią się] uwalniamy dygnitarza [da 5k złota] – na polu 18,5 jest skrzynia, otwieramy ją do wyboru: kamień szlachetny (cytryn warty 675), złoto lub hełm – w skrzyni jest też wyjście do K-h – teraz do burmistrza – 26,8 k expa, 50 PH i kwit do Sir Lehima (ratusz K-h, parter) dostaniemy do wyboru 10k lub sztabkę złota

1. Aurelia organizuje ucztę dla burmistrza, pomóż jej (10 lvl) – „...Diantos z Uroczyska łowi ryby...” – przynieś rybę – ten chce haczyki od Unila w Ithan – zada zagadkę o kolor włosów Makatary – i da 4 haczyki – a Diantos da rybę – ale nie pstrąga! Tego ma mieć Galis z Torneg – ten z kolei chce muchy – są koło krowy Idali (też w Torneg) – i dostaniemy pstrąga – wracamy do Aureli – dostaniemy 1200 expa oraz 10 wędzonych ryb [jako jeden item - leczą po 100hp]
PS. Nefematve: gdy przyniesiemy złą rybę quest się zakończy i dostaniemy 1,5k expa

2. Naucz rozumu ucznia kartografa Slina (15 lvl) – dostaniemy test do wręczenia uczniowi (pytania nie są trudne więc tu ich nie będzie) – 1500 złota i 5ooo expa oraz czapka kartografa na 15 lvl (dla wszystkich)

3. Zanieś eliksir od Alchemika Kaliposa do wiedźmy Amry (17 lvl) – jest ona koło w Werbin – ta potrzebuje jad skorpiona od Kaliposa – ten z koleji „Potrzebuję Kolec Jadowy i Żądło. Będziesz musiał znaleźć jakiegoś skorpiona i szerszenia i zabić je” – zrobi jad skorpiona za 50 złota – wróć do Amry w Werbin – dostaniemy lusterko, płaszcz kapłana (dla maga na 8 lvl) i eliksir zdrowia oraz 2,3k expa (jeśli wybierzemy ostatnią propozycję)o!

4. Teleport (18 lvl) – koszt 17oo złota + dostaniemy 1,3k expa

5. Kleofas chce wydać za mąż swoją córkę (44 lvl) – początek w Kamienicy Kleofasa – potem do „Karczmy pod Złotą Wywerną” na pięterko (w Karka-han) i rozmawiamy z Ereniva’ą – ta nas wysyła do karczmy na Mokradłach – od Helgi (w piwnicy jest) dostaniemy przepis na rybę – teraz do Werbin do Jalena (jest w jednym z domków) – następnie rozmawiamy z Damerem (w Werbin także) – wracamy do Kleofasa – teraz do Eder na poszukiwania kandydata – rozmawiamy z Anaret'em i do Kleofasa (ciut czekamy) – 50 PH, 33 k expa i hełm Kleofasa na 44 lvl dla all profesji (Ac 51, acm 40, SA 30%)

6. Teatr Monticolo (50 lvl)
www.margonem.pl/?task=forum&show=posts& … ost8614818

7. Zbierz podatki dla burmistrza Hergata (52 lvl) – odbierz podatki [po każdym mieście wracamy do Hergata]: z Torneg – od Cedric'a , Werbin – od Enolian'a (jest w jednym z domków), Ithan – od Kapitana Straży grodu (jest w ratuszu), Eder – od Eraster'a (w domu burmistrza) – tu jednak nie dostaniemy, wracamy więc do Hergata – dostaniemy kwit i mamy zdobyć podpis [ściemniamy o wystawie w muzeum w Nithal] i idziemy na piętro do Barnaby – i wracamy po nagrodę: 48,2 k expa, 50 PH i sygnet poborcy podatków na 52 lvl dla all (cios krytyczny +6%, all cechy 34, SA 21%)

8. Zabij krasnoludzkich górników z kopalni Margorii na zlecenie Grafa Huberta (59 lvl) – jest w ratuszu w Karka-han (na parterze) – idź do kopalni Margorii i zabij: Krasnoludzki górnik (0/30), Krasnoludzki kowal (0/12) – 42,7 k expa i miecz dwuręczny na 59 lvl (tylko dla wojownika: atak 602-736, cios krytyczny +3%, atak+siła/2, siła +34)

9. Odzyskaj skradziony święty miecz zakonu pladynów (75 lvl) - zleca Darius z Ratusza Karka-han - Na początek udaj się do Eder w poszukiwaniu informacji o świętym mieczu paladynów – dostarczy je nam Mroczny Zgrzyt za 100k złota – teraz poszukać mamy osoby w Nithal, która wie coś o skradzionym mieczu – będzie to przemytnik Irwin [za marne 20k – na informacje czekamy około 60 minut] – następnie idziemy porozmawiać z hetmanem Rezardem [również Nithal – okolice lewego górnego rogu miasta], nowym właścicielem miecza – poczekaj, aż hetman otrzyma odpowiedź z Karka-han – po wróceniu gołębia z Karka-han (ciut czekamy) zgodzi się oddać miecz ale w zamian za Uszkodzony topór Morthena [należy go zdobyć albo z Morthena albo od innych graczy] - z otrzymanym mieczykiem (jest to unikat) wracamy do Dariusa - zleci nam: zabij grupowo Opętany paladyn (0/1) [jest to heros jakby kto nie wiedział] - po zabiciu otrzymamy~181k expa, 250k złota, 110 PH oraz Talizman dzielnego podróżnika (unikat - 38% szans na wyleczenie 1444 obrażeń po walce i przyspiesza wracanie do siebie po walce o 53%)
uwaga mniejsza można też zrezygnować z zabijania herosa, otrzymamy wtedy 72,5k expa i 55 PH [talizman przepadnie]
uwaga większa - heros ma 85 lvl, więc ostatni level na którym możemy wykonać tego questa [tak by otrzymać talizman] to 98 - potem quest ulega zakończeniu [oznacza to tym samym że osoby które mają wyższy level niż 98 nie dostaną tego zadania do wykonania wcale:)]

10. Pomóż Tyweltowi rozwiązać jego problem (76 lvl) – początek w Gildi kupców na p.1 – idź do gildii kupców w Nithal (część wschodnia, na p.1 – Naczelnik Selbian) po odpowiednie dokumenty – ale się okazuje, że musimy wrócić po upoważnienie do Tywelta – z papierkiem wracamy do Selbiana i czekamy na dokumenty (z 20 minut) – idziemy do Tywelta a ten wysyła nas z papierami do Newalda (w Karka-han) – ten się pospieszy jak zabijemy grupowo (lub samemu): Cwany bandyta (0/10), Sprytny bandzior (0/10), Łowca naiwniaków (0/10), Rudy twardziel (0/2), Celne oko (0/3) - po zabiciu Newald wysyła na do Tywelta - a ten posyła nas w celu rozmówienia się z Selbianem (kupcem z Nithal) - po czym wracamy po nagrodę: 186,5k expa i rękawice sekretarza (na 76 lvl dla all profesji – Ac 78, acm 63, SA 27%, przywracają 97 hp podczas walki), a jeśli oddamy 40k złota to w zamian dostaniemy 80 PH (i otrzymany worek zostanie u nas)

11. Pomóż bibliotekarce Nemerze w urozmaiceniu jej księgozbioru (81 lvl) – początek w bibliotece, na prawo od bramy głównej - wyrusz do Nithal. Sprowadź stamtąd kilka książek do biblioteki Nemery (dostaniemy paczuszkę na wymianę) – udajemy się do bibliotekarki Mirutki (Uniwersytet południowy) – z otrzymana paczuszką wracamy do Karka-han - udaj się do Tuzmer w poszukiwaniu egzotycznych opowieści. Spróbuj pozyskać książki od mieszkańców miasta – odwiedzamy Rajwosa (ma domek na lewo od Magistratu) – bogatsi o fachowe władanie nożem i widelcem idziemy do Erkora (w domku nad zejściem do portu), który wzbogaca nas o historie ssaków ogoniastych i wskazuje kogo jeszcze powinniśmy odwiedzić (ma domek przy wyjściu do Starego Sioła), ale tu nic nie dostaniemy - zanieś książki pozyskane w Tuzmer do Nemery - rozejrzyj się w Karka-han. Poproś mieszkańców i wsparcie miejscowej biblioteki – na początek idziemy do burmistrza Hergata (w domku na lewo od bramy) - podaruje nam księgę i wskaże następną osobę (domek na lewo od ratusza) – i na koniec udajemy się do Forsycji (w domku na prawo od ratusza) – z trzema księgami wracamy do Nemery - odbierz jedną księgę mnichom zamieszkującym świątynię w krainie Andarum (chodzi o księgi unikatowe: „Tajemnica twierdzy mnichów”, „Historia Gerdo” lub „Na podbój Andarum” – wypadają z mnichów po ich zabiciu, tym co mają więcej niż 13 leveli nad mnichem pozostaje zakupić je na aukcji) – 462,4k expa, 75 PH oraz unikatowa książka „Naznaczony od urodzenia” (klikając po dwakroć możemy czytać )

12. Rozwiąż problem trapiący stolarza Inetora (89 lvl) – jest on w domku w Karka-han (prawy górny róg miasta) – „Zdobądź siekierę nadającą się do cięcia drewna” – udajemy się do Podgrodzia Nithal do drwala Grotka i otrzymamy ją jeśli przyniesiemy drwalowi ciepłą strawę (pieczony udziec z dzika – karczma na Mokradłach, u Kirka) – następnie musimy znaleźć odpowiednie drzewo lipowe i odciąć z niego gałąź – drzewo rośnie na Liściastych Rozstajach (okolice prawego dolnego rogu mapki) – wracamy – Inetor prosi nas teraz o pozyskanie pomocy jakiegoś rzemieślnika – idziemy więc do Mythar do stolarza Lussa – jest on jednak zajęty (należy porozmawiać z nim po godzinie 17tej – inaczej nie będzie nam mógł powiedzieć, że.. jest zajęty) – wracamy do Inetora – kolejny rzemieślnik do odwiedzenia to Huslin w Ithan – ten pomoże nam o ile znajdziemy opiekunkę dla jego synka, zaleca też szukać w Torneg – w Torneg rozmawiamy z Surfinią (dom Moliwii) i zgadza się nam pomóc – podążamy do Huslina – „Zdobądź dla Huslina łuk strażnika ergassaj” no to mkniemy do Mythar – strażnik jest w prawym dolnym rogu mapki (nad nagrobkami), zgadza się wypożyczyć łuk na parę dni o ile porozmawiamy z jego szefem Hadlissem (stoi nad studnią w Mythar) – ten nas prosi o odebranie miecza od kowala Griszy (Podgrodzie Nithal) – kowal skończy go ostrzyć za pół godziny (i tyle czekamy) – z otrzymanym mieczem wracamy do Hadlissa – a od niego idziemy odebrać łuk od strażnika – i następnie do Ithan do Huslina, oddajemy łuk i wracamy do Inetora: 263,1k expa, 50k złota, 45 PH oraz na 89 lvl: Rękawice rzemieślnika (Ac 97, acm 78, blokuje 14 od trutki, SA 53%) i Hełm dobrego stolarza (Ac 129, acm 103, blokuje 24 od trutki, SA 30%, unik +9)

13. Zbadaj autentyczność historii zawartej w księdze baśni (111 lvl) - początek w bibliotece miejskiej w Karka-han (na prawo od bramy) - czytamy historię i udajemy się do bibliotekarki Nemery a następnie do Anastazji stojącej powyżej - dostajemy zlecenie na zabicie Królowej Śniegu (samemu lub grupowo - jest ona elitą 2 i marznie w podziemiach Śnieżnej Groty w okolicy Andarum) - niedaleko Królówki marznie sobie mała szkatułeczka - informujemy o tym Anastazję - zleca nam odszukanie kogoś, kto sporządzi eliksir, który rozpuści lód, nie uszkadzając pierścienia - sporządzi nam ją wiedźma Edna z Podgrodzia Nithal, ale potrzebuje ognistą miksturę z podziemnego miasta Ograbar-dun (jest to jedna z wielu jaskiń pod Sosnowym Odludziem) – sprzeda nam ją tam uzdrowiciel Ypsli (czerwona mikstura ognia) - z miksturą wracamy do Edny, która ją wzmocni, następnie wracamy do Anastazji - ta wysyła nas by wydobyć pierścień ze szkatuły - po wylaniu mikturki otrzymujemy Pierścień baronowej (cios krytyczny +12%, all cechy +36, sa 36%, zadaje 113 obrażeń właścicielowi - na 111 lvl)

https://wymarzonezdjecia.pl/przegrywanie-minidv-oc ciechocinek hotele