Quest bierzemy od Grafinii Nimue (Nithal (7,26)).
Pierwsze zadanie.
Szkolenie na tancerza ostrzy - lekcja pierwsza - praca nadgarstków.
Zabij: Aligator (0/20) Zabij: Kobra (0/20) Zabij: Magiczny bazyliszek (0/20) Zabij: Harpia (0/20) Zabij: Orzeł górski (0/20) Zabij: Śnieżny tygrys (0/15)
*Orły, Harpie, Kobry, Tygryski znajdziemy w Mrocznym Przesmyki i Zapomnianym Szlaku. *Bazyliszki znajdziemy w Pieczarze szaleńców oraz Barwnej Jaskini. *Aligatory to Złowrogie Bagna lub zasłonięte Jezioro.
Po zabiciu wszystkich stworków wracamy do nauczycieli.
Nagroda:
60k expa oraz ITEM#44133912
Drugie zadanie - szybkość. Przed wykonaniem tego questa radzę wykupić zezwolenie na teleportacje do Nithal.
Quest ten składa sie z trzech biegów na czas. Będziemy musieli dostać się do pomocników tancerki i zdobyć od nich chorągiewkę.
1. Musimy obiec całe mury Nithal do jej pomocnika i wrócić mamy na to 4 minuty. 2. Mamy 7 minut by dostać się do pomocnika na Nizinie Wieśniaków, wziąć od niego flagę i wrócić do Grafinii. 3. Mamy 15minut by dostać się do lasu Tropicieli(Mapka gdzie znajduje sie Nutris), obok Nutrisa znajduje się 3 pomocnik nauczycielki - bierzemy flagę i spowrotem udajemy się do Grafinii.[Teraz właśnie potrzebne jest wykupienie teleportu. Polecana trasa to Nithal - Torneg - Las Tropicieli - Torneg - Nithal]
Nagroda: 65k expa i ITEM#44168963
Trzecie zadanie. - umysł.
Tu sprawa jest banalna mamy dostać się do Zajazdu pod złamanym Dukatem - Wejście (Nithal (52,55)) i porozmawiać mamy z Nieninque.
Musimy ściągnąć od niego mixa dla Grafinii - problem w tym, że nie znamy języka w jakim się obsługuje. Jednakże wystarczy w dialogu trzeba wybierać wszystko co związane jest z miksturką dla nauczycielki.
Nagroda:
70k expa i ITEM#44170144
Szkolenie na tancerza ostrzy - lekcja czwarta - o tym, jak bronić się bez tarczy.
Zabij olbrzym miotający(0/30) Zdobądź tarczę olbrzyma i zanieś ją do Grafinii Nimue.
Zdanie dosyć proste, olbrzymy znajdują się w Kamiennej Jaskini. Ubijamy 30, zdobywamy tarczę i wracamy.
Nagroda:
80k expa oraz ITEM#44369719
Szkolenie na tancerza ostrzy - lekcja piąta - udowodnij, że wiedza nabyta w poprzednich lekcjach nie poszła w las.
Najcięższe zadanie.
Zabij: Kozica szabloroga (0/20)
Zabij: Kozica brodata (0/20)
Zabij: Błędne ogniki (0/20)
Zabij: Gnoll mistrz ostrzy (0/15)
Zabij: Krasnoludzki górnik (0/15)
Gnolle mamy w Wiosce Gnolli. Krasnoludy w Kopalni Margorii. Ogniki na Bagnach Chojraków. Kozice w Baszcie Wilczych Kłów.
Zabijamy wszystkie i wracamy.
Nagroda:
88k expa oraz ITEM#44464600
Szóste zadanie Ostateczna próba - Grafinia teleportuje nas do lochów. tam wybijamy wszystko co się da (min. znajdują tam się Gnolle, Galarety, Ogniki ogólnie stworki ok. 60-68) Po zabiciu wchodzimy do portalu. Idziemy do Grafini - ona nam gratuluje, otrzymujemy:
88k expa oraz ITEM#44466029
|